Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Thursday, November 29, 2007

Selamat bercuti semester..

Assalamualaikum....

adeh... lama btul tk tulis blog nih... firstly aku hairan la.. kenapa ramai sgt org suka tulis blog dalam bahasa inggeris... mcm ada org putih jer nk buka baca blog diorg tu... atau pon diorg tu nak bagi tahu yg diorg tu suka bahasa inggeris... ke nak bagi tau kata yg diorg tu hebat dalam bahasa inggeris.. adeh.. adeh.. tapi aku takmo la hiporkrit, aku lebih suka dalam bahasa melayu kerana tu la bahasa paling senang orang nak paham, sedangkan orang putih sendiri kata bahasa melayu senang jadi buat apa sampai nak susahkan diri sampai kena buka kamus semata-mata nk tulis blog... adeh... luahan perasaan nih.... hahahhahaha... jangan marah ek... nih bukan nak tuju pada sapa-sapa... hanya luahan hati... aku pon dulu tulis dalam bahasa inggeris jugak tapi malas la plak sebab benda yang aku nak sampaikan tu tak kesampaian.... hahahahha


ok,ok... melalut banyak sangat nih... kat sini aku nak ucapkan selamat bercuti la pada sapa yang baru sudah abis exam tu... cuti nih jangan la dok buat benda tak berfaedah plak.

aku cuti nih pon macam tak cuti ja. risau tentang final exam aku nih.. dah la final pon macam tak boleh jer. susah giler ar, tu dalam tak tido malam ni punya study nih.. adeh.. apa-apa hal pon bertawakal jer la... sapa-sapa yang baca nih doa-doakan la untuk aku ek... hahaahhha... harapkan belas kasihan orang pulak..

No comments: