Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Saturday, September 15, 2007

Ramadhan....


Assalammualaikum....

hajime mashite...

hehehehe... lama giler tak taip blog... tkdak masa arrr... huhu... ni pon test tk abis lg... berderet2.. adeh.. tu la org kata blajar ni tk mudah... so dh paham la sekarang... ehmm.. jap jer pejam celik pejam celik dh masuk bula posa...

sebut ttg bulan posa nih atau nama saintifiknya bulan Ramadhan nih mesti kita teringat ttg amal ibadat dan lain2 kan... tapi serius... masuk hari ni dh 3 hari posa... eden sekali pon tk penah gi terawih lagi nih... dulu tk mcm ni pon.. ntah la...

pastu dh la mula posa waktu cuti pastu sambung plak cuti sabtu ahad... student!! paham2 la cuti ni mcm mana... bgn pagi jer dh pkul brapa... bangun2 jer pi mandi.. sembahyang jap pastu tgk laptop jap trus siap2 nk gi pasar ramadhan... so bleh agak la ek eden bangun pkul brapa... huhuhu... apa nk jadi nih!!! kata kat diri sendiri... subuh konfom halal punya... nih bulan ramadhan ni... makin teruk plak... ingat makin nk baik... tp... huhuhhhuhu... sedih toi..!!!

harap2 esok lebih baik dari hari2 yg lepas... (tiap2 hari kata mcm tu tp tk berubah2 pon..) ... ntah la... kena ada anjakan paradigma nih... tapi seyes... esok mesti gi terawih punya arrrr... Gabbante..!!!!