Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Tuesday, January 15, 2008


Assalamualaikumm...


ish2... dh lama tk tulis blog ni... masa tk mengizinkan la.. nk buat mcm mana... sebelum terlupa nk ucap la pada diri sendiri dan pada sapa yg teringin nk buka blog ni SELAMAT TAHUN BARU dan selamat datang 2008 dan awal Muharram....
cakap ttg tahun baru nih tkder benda len la nk cakap.. konfom ttg azam punya kan... azam aku tahun lepas pon tk tercapai lg mcm mana nk set azam tahun nih... azam aku nk naik ke bulan dgn syeik muzaffar, konfom la tk tercapai punya kan... hahahahhahha... memain jer... kang nanti kata aku nih serius jer memanjang... ehhmm... berbalik ttg azam ni azam aku tahun ni nak baiki pointer aku utk sem ni... sedih plak tgk kawan2 aku banyak kena tendang sbb pointer tk cukup... sadih..!!! sadih..!!! kena blajar rajin2 lagik nih... chaiyok2..!!!! tu dari luaran jer, dalaman ni taktau mampu ke tk nk menahan dugaan yg menanti... ehmm... weiiiiii lupa satu lg benda yg paling penting.... birthday aku 2 jan aritu.... yess...!!!! makin tua jgk la aku noh... hahahahahha... ok2... nk tido jap... blog tu blog jgk... tido pon kena jgk.. semlm main counter strike lawan budak2 umh ni smp pukul 4 pagi.. huhuhuhuhu... baru t kata nk blajar bersungguh2 ni... apa kes syah..!!!!!!!!!!!!

No comments: