Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Monday, June 16, 2008

Cuti Dah nak abissSSS....


huhuhuhuhuhhu..

pejam celik pejam celik dh nk abis pon cuti... jumaat ni blk melaka dh... waaaaa... mcm malas jer nak blk sana... btul kata org tua2... hujan emas di negeri org, hujan batu di negeri sendiri tapi lebih baik di negeri sendiri... sambil2 tu ambik emas kat negeri org, bawa blk ke negeri sendiri... tol tk? ahakz...

nak blk melaka ni pon sbb ada interview utk jadi fasilitator utk MHS minggu haluan siswa sem dpn... ikut2 mmg tkmo pi, yela nk jadi fasi pon kena interview... padahal aku tgk masa aku baru masuk dulu2, fasi2 byk yg tk buat kerja jgk... isk2.. tapi disebabkan aku dh antar borang fasi jadi aku pi la interview tu... kalo nk ikut2 kan dlm 7hb julai ni baru sem baru aku bermula... tp 20hb jn aku dh blk.... waaaaaaaaaaa..... mcm malas jer... redah jer.... adeh.. :p

No comments: