Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Friday, June 27, 2008

tamAT suDah program kEpimpinan...

Kucai, ejab, pian, aku... - fasilitator mhs 2008/2009

Semasa taklimat dan ceramah di dewan Samudera Resort


huh... tamat sudah program kepimpinan fasilitator minggu haluan siswa kat samudera resort.. program yg berlangsung selama 5 hari bemula isnin lepas sampai ke hari ni jumaat telah tamat. byk jgk la yg aku blajar kat sini. input tu akan aku gunakan semasa mhs akan datang nanti... huhuhuhuhu..

byk ilmu yg aku timba di program ni, aku dh bleh bercakap di depan khalayak ramai tanpa rasa segan, tk tkt nk suarakan pendapat atau membincangkan sesuatu isu dan bleh mempertikaikan sesuatu yg aku rasa tk tepat.. ehm... ehm.. selain itu jgk, aku dpt kenai ramai org, ada yg sebelum ni kita hanya tgk dari jauh jer tp skrang dh jd kamcing pastu dpt buat byk member2 baru... yela utem ada 3 kampus, bdk2 lektrik dok kampus induk, yg len dok kampus industri jadi jarang la berjumpa tp bila pi program ni dh bleh kamcing dgn bdk2 lektrik yg len... hahahahahaha...

yg paling tk dpt lupa... ialah mlm persembahan... gila ar... 1st time aku buat persembahan spontan jer... just bdk2 group aku bg charakter trus lakon kan watak tu... tapi thank la pada group 6, korang mmg besh ar.. syg pic diorg tkder... huhuhhuhhuuh...

No comments: