Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Sunday, July 27, 2008

PROGRAM 72 JAM BERSAMA SPR UTeM





Program 72 Jam Bersama SPR UTeM ini merupakan program terulung dan yang pertama bagi SPR UTeM. Tujuan utama program ini dilakukan selama 72 jam adalah untuk mempromosikan dan memperkenalkan kepada warga UTeM tentang kewujudan Sekretariat Pencegahan Rasuah di UTeM.

Melalui program ini, SPR UTeM akan bekerjasama dengan Badan Pencegah Rasuah Melaka untuk memberikan pendidikan tentang bahaya gejala rasuah di kalangan masyarakat terutamanya bagi graduan- graduan yang akan menempuhi alam pekerjaan.

Kemuncak bagi Program 72 Jam Bersama SPR UTeM ini adalah Majlis Pelancaran Sekretariat Pencegahan Rasuah UTeM. Selama hampir 7 bulan beroperasi, masih ramai lagi warga UTeM yang tidak mengenali peranan SPR di UTeM. Apatah lagi mengetahui tentang kewujudan SPR UTeM.

Program ini akan diadakan di :

Tempat : Kafetaria Kampus Industri UTeM
Tarikh : 28 – 30 Julai 2008

Antara aktiviti-aktiviti yang berlangsung sepanjang program ini berjalan adalah seperti berikut:
Pertandingan Kata-kata Kreatif
Kempen Derma Darah
Ceramah Rasuah
Penulisan kata ‘Benci Rasuah’ di kain rentang
Tayangan Video
Pameran SPR UTeM
Slogan Kata
Kuiz
Cabutan Bertuah
Pendaftaran Ahli-ahli Baru

Semua dijemput hadir!

"Bersama Kita Hapuskan Rasuah!"

Saturday, July 26, 2008

Nak Pulangkan Vest Fesi....


dengan ejab "abg libas2"... hahahaha

ehmmm....

akhirnya tamat jgk jadi fesi sesi 2008/2009.. mcm2 pengalaman yang dapat... hari ni kena pulangkan vest... kalo tk, mmg tk antar lg vest fesi tu... hahahahaha.. dgr kata rabu nih ada meeting ttg elaun. tktau btul ker tk... dpt mkn free pon jadi la.. wah! tp mmg ia satu pengalaman yg terindah ar.. cewahhh..

Wednesday, July 9, 2008


Budak2 LDK aku...

ni budak2 LDK aku lagi satu...

Selepas selesai pendaftaran pelajar baru..

berlakon jer nih.... sebenarnya letih nih..




adeh.. tamat juga minggu haluan siswa... letih woo.. seminggu kursus kat samudera resort di tanjung bidara kemudian di tauliahkan menjadi fasilitator minggu haluan siswa 2008/2009 plak... rehat sehari jer trus kerja pada hari ahad tu... huhuhhuhhh... aku ditugaskan sebagai ketua biro makanan... mmg perit ar tugas aku... sampai masuk paper... sejarah buat tugasan aku nih... yela smp 100 org bdk2 baru keracunan makanan... tapi bkn salah aku la... salah lalat... byk tol lalat kat kampus induk aku sbb ia dekat dgn ladang ayam yg terbesar di melaka di durian tunggal... huhuhuhuhu... letih wooo nk menjadi... tapi atas aku ada penolong ketua fasi, dia la tlg back up aku... huhuhhuhhuh

akhirnya tamat sudah minggu haluan siswa... byk pengalaman manis dan pahit... dpt byk kwn2... mmg kenangan yg sgt berharga la... tk sia2 aku join fasi nih... huhuhuhu... pasni bermula la sen baru di tahun yg baru.... ingat kalo ada peluang, aku nk jd lg la fasi... ahahahahahahah... bleh tk?