Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Monday, October 13, 2008

Suasana di Pangkorrrrrr.....


makan...

makan kena masak tau.. tkder katering

snorkling dgn 'anak2' buah aku...

waktu LDK malam

kami tido dorm, peserta tido khemah jerrr

Geng-geng fasi yang 'agak' bahaya nihh...

hafizul tgh dok briefing skit

ketika tiba di jeti pulau pangkor

akhirnya setelah 3 hari ke pangkor, alhamdulillah aku pulang jgk ker rumah sewa... hahahahaha... mcm2 pengalaman la yg aku dpt... dpt kwn baru, junior baru, adik2 baru... suasana baru... dan mcm2 lagi ar... tkkn nk tulis semua kot... aduyaiiii...

perjalanan bermula pada mlm khamis lepas, sampai lumut pagi jumaat dan pulang dlm pukul 3ptg ahad... sampai UTeM dlm pukul 12mlm ahad laa... penat la jgk tapi bila pikir ttg pengalaman tu seronok la jgk...

byk ramai la jgk kita tgk kat budak2 ni.. yela jadi abg fasi kan aku.. hahahahaha... dulu jadi fasi len, ni fasi len... kerja dgn len org len ragamnya... tspi yang penting semua enjoy di Pangkor Island... waaahh..!! ahakz...

ni aku nk kongsi lagu ni...

Shahibul Hikayat
wal pulut wal duriani
mula-mula, mula-mula
mula-mula, ana parangi
belah-belah, belah-belah
belah-belah ada isi..

wal shakar wal santan
dalam pinggan gaul-gaulan
chapuak! chapuak!
chapuak ke muluti

3 pinggan, ana makan
sakit perut ana pergi jamban
3 bungkus, ana kebas
sakit perut ana pergi jamban...


ni plak lagu persembahan malam tu..

cantik-cantik pulau pangkor
cantik lagi wajah sayang aku
biru-biru laut pulau pangkor
tengok dari jauh hati saya rindu

explorasi nama program ini
hari raya tema malam ini
jangan lupa chapuak kemuluti
selepas ini kita akan nyanyi

kami semua dari kumpulan fasi
sekian sahaja persembahan kami
salah silap harap dimaafi
lain kali kita jumpa lagi...



No comments: