Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Thursday, March 20, 2008

Kenapa MesTi Di situuuu....


"adehh.... sakittttt... " itu lah kata2 yg kuar dari mulut aku masa kaki aku ni tersepak batu ketika berkhemah di Asahan dekat gunung ledang... sakittt.... mula2 ingat terkeluar kuku jari kelingking jer,pastu ada la terkoyak skit kat tepi tu... rupa2nya... kat tapak kaki aku nih terbelah plak... ada la dlm 2 cm dalamnya...panjang dlm 3cm kot... "aduh.. aduh.. aduh.. sakitnyaaaa... jiwa ini....." adeh.. ternyanyi plak.. aku pi sabtu haritu 15hb blk 16hb... nasib bek kena masa nk blkdh.. tu la org kata kalo pi gunung ledang niat kena baik... aku baget nk sepak air bg kena org pompuan, tk perasaan dlm tu ada batu plak... huhuhu... apa2 pon, ni la akibat tk dgr kata.. sapa suruh pi buka kasut... "pikir dulu sebelum buat"... skrang nih aku nk jalan pon terhinjut2... dh tkbleh men futsal dgn badminton dh... nasib bek tk truk sgt.. kena 8 jahitan jer... adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............

Yuhooooooooooooooooo.... yoyo ooooo

As`kum...

jeng jeng jeng.... setelah sekian lama tk tulis blog... bkn apa.. bz ar.. manada masa nk tulis... kang tk tulis ada 'orang' kata kita ni tk upadate blog plak... huhuuhuh.. so hari ni aku tulis la skit di mana ada kesempatan nk tulis.. manala tau esok lusa mati ker.... at least ada la jgk aku tulis kata2 terakhir... hahahhahaha... adeh. dah lama tk tulis dlm blog nih, nk taip apa pon dh tk reti dh... mcm tu la jgk blajar, kalo tk praktikkan konfom bleh lupa apa yg kita blajar... huhuhuhu... hati nih tgh berduka durga... apa pon nanti aku crita knp ek... LU PIKIR SENDIRI BEB..!!!!