Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Friday, January 2, 2009

Happy Bufday Syah... Happy neW yeAr... 2009!



tepat jam 12mlm selepas kita sambut tahun baru... maka cukup la umur aku 23 tahun.. dan adik plak 15 tahun.. tu la yg seronok nya bila tiba bufday aku 2 januari.. aku dan adik aku akan sambut sama2 sbb kami lahir pada tarikh yg sama just tahun jer berlainan.. dulu kecik2 slalu berebut2 kek.. kononnya aku ni abg maka aku la yg kena ada kek, adik aku tk payah.. hehehe.. tp skrang dh besar rasa menarik plak.. ttg bufday aku.. tkder yg menarik pon.. just umur jer makin meningkat.. ttg tahun baru.. aku harap tahun ni lebih bermakna dari tahun2 yg sudah.. azam? ntah la.. azam aku hari ni... sebulan dua nanti lupa la.. so baik aku berazam tiap2 hari.. tu yg aku buat dari dulu lg... huhuhuuhhuh...

No comments: