Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Monday, February 2, 2009

Malasnya Kejaaaaa,,,,

ehhmmmm.... setelah seminggu bercuti.. adehh.. tiba2 harini kerja blk.. malasnyaaaaa.. seyes cakap.. harini aku keja mengulat jer.. buat keja skit... pi menyembang... buat keja skit... pi menyembang... ahakz.. sembang2 jgk tp sembahyang pon gua pi jgk tau.. yela.. mood nk keja tu tk dtg lg...

tp tkper.. esok mesti bersemangat.. sbb.. sbb... sbb... dh nama pon keja.. mau tk mau aku kena kerja jgk ar.. kalo tk bersemangat mcm mana aku nk trus kan hidup yg bakal mendatang nanti.. cewaahhh ayat tkbleh blah...



tukar mood jap...

1st skali.. biasiswa aku tk masuk lg, sedihnya.. kwn2 yg len semua duit nk abis dh.. tp aku masih blum masuk lg... waaaaaaaaa.... tkkn nk kena call kementerian pengajian tinggi lg...

2nd... ex aku dgn aku gaduh blk.. sbb mkn jer.. adehh.. smp skrang tkder respon.. baru kata hari tu walau apa terjadi.. kwn tetap kwn..

3rd.. ntah la kadang2 rasa hidup aku sunyi jer... kena rajin2 dekatkan diri dgn tuhan nih...

No comments: