Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Monday, May 4, 2009

Tamat sudah karier di SCHOTT Glass..



waaaaa.... selama hamppir 5 bulan buat praktikal kt Schott Glass Malaysia... akhirnya tamat sudah karier aku selaku trainee kt sana pada 30hb april yg lps... adehh.. byk jgk la kenangan manis dan pahit ketika aku kerja kt sana.. biasa la dh nama pon keja, tipu la kalo tkder stress tol tk.. tp tk byk la stress tu... lgpn keja kt sini enjoy jer, semua pekerja ok..

last day kt sana, aku blanja la bdk2 trainee yg len mkn kt oldtown kt juru.. dh jadi tradisi kt kilang aku bila bdk praktikal last keja kena blanja yg len.. hahaha.. pastu ptg tu semua pakat2 dok bertukar2 kad nama dan email la... ye la... biar pon tk bekerja tp still bleh berhubung lg kan.. tp kt kilang aku ada satu sumpahan skit.. hahaha.. kebanyakkan org yg trainning kt sini pasti akan blk semula ke kilang ni keja samada sebagai engineer or position yg len... majoriti engineer kt kilang aku byk yg penah training kt kilang nih... boss besar aku pon mengalu-alu kedatangan aku ke kilang ni pas aku grad nanti tp keja sini gaji tk besar la.. hehehehe :p

2 comments:

akak iela said...

ohohoo..bleh plak dier kata gaji x besa ek.. kang org schott mai bce...ehehee...

gaji xbesar still bleh manage hidup kan kat penang nih..berbanding kat KL..eheheee..

Syah said...

wah wah wah org pengalaman marah dh tu... hahahaha