Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Friday, September 18, 2009

Kuih Raya Buat sendiri ??


adehh... terkejut aku bila blk jer umah tertiba adik yg bongsu kata raya kali ni tk yah beli kuih dah... aikkk... buang tebiat ke apa adik aku nih... rupa2nya... minggu lepas.. sabtu, ahad dan isnin, adik aku dgn mak aku buat kuih raya smp 11 jenis... haaaa ambik ko..!! tk larat nk makan nanti... tapi buat setiap jenis skit2 jer la.. mula2 diorg bajet nk try2 jer last2 smp 11 jenis kuih... nasib bek dlm buku resipi tu ada 11 jenis resipi jer... kalo ada 25 jenis... agaknya raya kali ni 25 jenis kuih la mak dgn adik aku tu buat.... terkejut jgk... last mak aku buat kuih raya masa aku skolah rendah nohhhh... ni tertiba buat blk... hahahaha.. dia borink ar tu dok umh... tapi buat utk habuan makan seisi rumah jer... bkn nk jual pon... tapi sedap ar... hahaha.. air tgn ibu kan...


ni baru skit... ada lg...

No comments: