Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Monday, September 14, 2009

Malam Ke 24 Ramadhan - 24 Doa Mustajab


1st skali... aku tk merajuk arrr, just sakit hati jer haritu.... ala biasa la.. mcm la bdk2 ni tk penah sakit hati, mcm tu jgk aku.... pagi panas, ptg tu aku dah cool dah... kecoh tol la... hahaha... bdk2 baru nk pra matang diorg tu... tu yg bising tu... tapi aku mcm biasa la.. kalo tk suka, aku tunjuk yg aku tk suka... buat apa nk hiprokrit... so tk kisah sgt la.. tu tandanya diorg ambik berat kt aku kot... hahahahaa

apa2 pon... malam ni kalo buat terawih, tuhan angkat kan 24 doa org yg berterawih mlm nih... bdk2 kat umh aku bising ja kata aku gi terawih sbb ganjarannya.. kalo ganjaran biasa2 jer, aku tk pi... adehh... benda dh kebetulan kan... cewah... ayat cover line tu...

baru blk dari uptown taman cempaka je nih... pusing pi pusing mai, mercun jer yg aku beli... barang len semua tk berkenan di hati la.. nk beli seluar, alang2 bek tangkap yg ori... nk beli kasut, alang2 bek beli yg tol2 berjenama... bleh pakai bertahun2 skit..

semua pakat bising, dh mood raya la... kepala dh ingat kampung la.. ntah la.. bg aku raya ni just sekadar nk jumpa saudara2 dan kwn2 yg lama tk jumpa jer... baju raya pon dh 3 tahun tk beli... dok pkai yg tu jer.. tu la, pantas btul masa berlalu.. teringat kecik2 dulu dok men bunga api... raya ni seronok waktu zaman kanak2 dan waktu dh berkawin jer... waktu skrang ni... mcm mau tk mau jer nk sambut... ehmmm...


1 comment:

ima said...

xsyok ker rayer..hmmm or xsyok nk alik kg?syok duk melaka kot :p