Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Wednesday, September 9, 2009

Salam Ramadhan...



Assalammualaikum... fuh... lama tol aku tk update blog ek.. smp bob bising ar kata aku ni bek dlm blog jer tp kt luar nakal... hahahaha... ko jaq tol... bkn tkmo update tp bz yg amat sgt... dgn report, case study, project dan psm lg.... tido pon dlm purata 3-4jam jer... mana bleh tahan... tp syukur la di bulan yg mulia ni... dpt jgk la aku siapkan apa yg termampu disamping melakukan ibadah terawih... cewahhh.. ayat nk cantik jer kan...

ptg nih ada program bdk2 klas aku buat dinner.. sorg bayar RM23 tuuu... mkn kt D'village.. penah dh mkn skali kt sna dulu... bdk2 fasi pangkor buat... ni kali kedua la aku pi mkn kt sana... harap2 sedap mcm dulu lg... dh la ptg nih punya jamuan baget utk kami2 jer.. then last2 ada smp 15 lecturer dtg skali... mmg formal ar jadinya nanti... adehh... tk bleh nk otak gila2 ar... ehmm... apa2 pon... tahniah la kt zarul dan team dia yg byk berkorban masa utk program ni....


ejab tgh briefing ttg flow program kt klas



No comments: