Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Tuesday, October 6, 2009

Beraya di Rumah Eim 2009

muka tuan rumah..


haaaa.... sebab apa aku tulis 2009??? sbb nya... sejak2 aku masuk utem nih... tiap2 kali raya aidilfitri aku dan bdk2 klas aku akan pergi beraya kt umah eim... jadi dlm blog aku jer masuk ni dh ada 3 posting ttg beraya kt umah eim.. jadi sebb tu kena tulis 2009... hahahaha.. apa2 pon eim... tiap2 tahun masakan kt umh ko tk penah menghampakan... kalo bleh, tiap2 kali lunch kt durian tunggal ar.. ntah la.. ni pon maybe last kot gi open house kt sini... yela, pasni semua dh nk bawa haluan masing2... adeh... mesti aku akan rindu saat ni semua... ada 1 sem lg jer bersama diorg nih semua... pastu, blum tentu dpt kumpul mcm ni lg dh... huhuhuhuhu... sayu jer...









3 comments:

Halimah Halim said...

hahaha..tiga2 tahun ko mmng xmenghampakan la dtang makan umah aku kn??

bapak aku pon dah mcm common jek korang dtang lepak smbil gelak..

perasan x??thun 2, dtang raya rasa kekok, tahun 3 dtang raya mula rasa biasa. tahun 4 dtang raya dah macm umah sdri plak kn??hehe...

aku pon mesti rindu korang2 sume jugak nnti..huhu

Syah said...

hahahaha... insyaallah... ada masa nanti2 pada masa akan dtg kami dtg lg...

asteroide said...

mmg best raye ngn kwn2 ..lg best klau dpt mkn free...hheheheh..