Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Sunday, November 8, 2009

2 Paper to go.. huhuhu



ni la first time aku final exam ambik paper paling skit jer.. 4 paper jer... kalo tidak... slalunya 5 paper dan ke atas... so kalo tkbleh score jgk tktau la... score maksud aku nih bukannya nk dpt dekan ker 3.5 ke atas ke.. sbb tu terlalu tinggi bg aku... score maksud aku ialah dpt naikkan pointer aku la... bg kukuh skit.. nk dpt 1st level degree mmg susah ar...



hari ni bdk2 umh aku gi berjuang ambik paper arab... tinggal lah aku, ayit, ash dgn nas jer tk ambik sbb dh ambik dh dulu... tp aku rasa paper arab diorg ni bleh tlg kot.. sbb aku tgk carry mark tinggi2 ja... nyesal lak dulu aku ambik jepun... dh la tk score.. pointer jatuh lak... ada lg 2 paper jer tinggal... DFMA dgn bisnes... isk2... makin skit paper makin malas plak... dgr kat cimot mau nyer dia mengamuk nih... hahahaha.. apa2 pon... sem ni kena naikkan pointer..!! Gabante!!

1 comment:

ima said...

cimot dgr lah nih..geram tol