Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Wednesday, November 11, 2009

Prestasi semakin menurun... 'sukan'


huhuhu... game demi game... jumlah gol aku makin kurang.. hari ni? langsung tkdak gol.. td lawan dgn bdk2 management... so this was the end of our futsal tour for this semester... mula2 kami lawan dgn proses, pastu bahan, robotik dan last skali ni management.... so semua klas dalam tahun 4 FKP dah lawan dah la... walaupon semuanya menang... ewah.. kerek sial... tp.. tp... prestasi aku makin menurun seiring dgn team pilihan aku dalam premier league... huhuhuhu


dah la td men tkbleh fokus... hehehehe... sbb.. sbb... sbb.. dok tringat kt kwn2... aku rasa mcm aku dah bg kwn2 kecik hati kt aku la... yela.. men futsal td bkn semua yg men.. bdk2 umh aku jer.. so bdk2 klas aku yg len ada yg nk men tp org dh cukup... so mesti diorg kecik hati.. sbb kat klas aku semuanya bleh men futsal... bdk2 klas aku jer dh bleh buat 4 team dah... semua hebat2 lak tu... 1st team ke, 2nd team ke, 3rd team ker... semua nya level mcm 1st team... so sakit ar kalo nk lawan dgn 4BMFR.... hahahaha...



tkper2.... minggu depan kita 1 klas men skali sama2.. like old time... ewahhh.. tp.. tp.. tp.. bdk2 bahan ajak repeat plok... hehehe... tkper2... yg penting exam tinggal last paper jer... pastu sakit ar dgn DFE lg... aiyooo...


mcm penah tgk jer baju nih..

No comments: