Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Thursday, January 29, 2009

dunia dah terbalik....

aiyyoooo...

adehhh... skrang ni risau aku dgn keadaan sekeliling nih... dh mcm terbalik plak.. aku plak takut bila ada ramai2 pompuan then pompuan zaman skrang ni plak dh tk takut kat laki2 dah ke... hairan tol laa...

kisahnya begini... hamboi.. mcm tulis cerpen jer aku ek.. ahakz..

ptg kelmarin aku p sunway carnival temam kwn kerja aku beli barang then kami pi la tgk wyg.. disbbkan aku paling muda antara kitorg maka a.k.a aku terpaksa la kena beratur beli tiket... raya cina kan... mmg bapak punya ramai ar org waktu tu... mcm semut kerumun gula tu.. then aku pon dgn muka selamber jer trus la mengangkatkan kaki aku dan beratur... beratur punya beratur then blakang aku ada geng2 aweks mana ntah... aku yg laki nih cuba la berjarak kan sedikit dari diorg.. then bila tgh beratur, aku rasa mcm ada benda lembut2 jer dok sentuh aku.. rupanya aweks kat blakang aku ni dok bersembang siap tgn angkat sana sini.. kalo dia pegang pisau, dh bercalar dh blakang aku agaknya.. dh la dok punya rapat dgn aku.. kalo aku raba kang baru tau.. nasib bek aku bkn mcm tu.. aku pon jarakkan la lg diri aku... tup tap.. diorg pon gerak jgk ke dpn.. melawan nih.. then aku tertewas arr... ahakz.. aku buat dek jer la.. tk tkt ke aweks zaman skrang nih.. dok rapat2 dgn laki.. isk2..

ni kisah 2 plak..

tgh hari td aku p beli air kelapa kat permatang pauh dekat pangsapuri idaman.. situ mmg tmpt bdk2 uitm dok sewa situ laa... masa aku pi beli tkder sapa kat situ.. then dari jauh aku tgk ada 1 group aweks dtg ke gerai tu jgk.. aku buat rileks jer la.. rileks... rileks.. tp bkn di shopping kompleks... aku trus kan rileks.. muka control.. tu wajib.. tiba diorg yg ada la dlm 5,6 org tu bleh kerumun aku yg dok kat tgh2 gerai tu.. dh la gerai tu kecik.. perhhh... mcm2 bau perfume la bau.. masalahnya diorg ni brani tau.. mentang2 aku sorg dok beli air.. adehhh.. segan woooo.. seyes punya nih... yg aku hairan.. brani tol diorg.. kalo org tk bertanggungjwb, bleh ambik kesempatan woo kat diorg tu.. isk2.. dh terbalik plak.. aku plak jadi segan a.k.a tkt.. pas bayar aku trus blah arr... isk2..

pelik tapi benar.. nasib tk trauma... ahakz..