Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Saturday, July 18, 2009

Gadik??? - air panas melaka

semlm a.k.a 18 julai tepat pkul 12mlm ke atas maka kami bdk2 bmfr gabungan 2 biji umh pi la mandi kolam air panas kat gadik alor gajah, melaka... best la jgk.. lama tk pi... kasi spa skit kt badan tu.. baru ada feel nk blajar nanti.. ahakz.. yo yo o jerr... man nite`s... ahakz.. gambar hasil ehsan dari mr jamie crown...

hehehe.. panas2 pon sempat senyum lg tuu...

bersembang apa la tu.. si izhar tu..

hehehe... seru aura

sensored kt peda.. hahaha

lep nk pijak pala zarul tuu...

perhh... muka2 otai level 2

W705..?? gewam2...


eeee.... kegeraman melanda...
dikala ada org tu menjanjikan...
sesuatu perjanjian..
dikala itu ada org tu inginkan bersama...
membeli pada waktu dan ketika yg sama..
tapi...
tapi...

dia jua membeli dahulu dari ku..
malah kemantapnya lebih2 lagi dari ku..
terkecima ketika..
gewam bercampur pendam..

adehhh.. apa aku dok merepek dok buat puisi ala2 sonik malam nih.. hahahaha.. eeee gewam tol la pada cimot yg membeli hp yg mantop tanpa pengetahuan ku... eeee... 1k lak tuu...


Aktiviti perTAMA klas sem nih... 4 BMFR


setelah hampir 7 bulan semua bawa haluan masing2.. kini lepas jumpa blk pada sem 1 tahun akhir ni maka ni la aktiviti pertama bersama kami... ok lah.. baru 1st time buat mcm ni men ramai2.. so ada la pro and con nyer.. tkper2.. pasni kita adjust bg puas lg men ek.. ahakz.. syok2... layan jer... ada setahun jer nk bersama nih..

tgh bahagi2 team.. men 28 org dgn 2 court bersebelahan..


dah abis men rehat dulu.. kasi peluh kering.. ahakz


bergambar dulu... kenangan nih.. hehehe