Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Sunday, January 24, 2010

Deuter Groden 35


haaaaa.. benda alah ni la yang aku beli kat KL pas turun dari Cameron Highland semalam.. mula-mula baget memang nak tangkap yang pirate punya tapi bila pikir-pikir yang aku nak guna beg ni lama, nak merantau dari satu pulau ke satu pulau dan daki dari satu bukit ke satu bukit maka aku rasa lebih berbaloi aku beli yang ori terus... aku dh ada beg hiking 60 liter ke atas dah.. skrang ni aku mencari beg 40 liter ke bawah sebab aku rasa kalo nk pi bercuti semalam dua takkan nk bawa beg 60 liter kot... besar beb... beasar punyaaaa... so selepas ayat apek kat komplek pertama tu bersama rakan-rakan ku lebih kurang setengah jam, maka aku pun angkat la beg nih... adehhhh... abis duit makan aku sebulan beli beg nih... arrrkkk... walaupon waranti setahun.. tapi... abis duit makan aku sebulannn.....!!!!



4 comments:

tricksrex said...

sebulan tuuuuu..huhu

Syah said...

yup.. hehehe

tricksrex said...

tegar sungguh membeli..musti beratos kali gak pk ni..haha

Syah said...

sejam setengah jgk la kat kedai tu... hahaha