Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Wednesday, January 27, 2010

Pilihan Raya UTeM


haaaa pandai pon Tajul.. dia tengok aku dok snap gambar sana, snap gambar sini... lalu dia berkata.. "ha tu nak masukkan dalam blog la tu, pilihan raya utem.." so memang betul lah.. aku masukkan dalam entry aku kali nih. Pilihan raya perlu ker? selama aku belajar kat UTeM ni, aku tak penah kenal pon sapa yang undikan, sapa calon-calon pilihan raya... so perlu ker aku mengundi? calon-calon nih pon tak penah turun padang pon berkempen... manifesto sapa-sapa pon boleh tulis... tapi hakikatnya, manifesto pilihan raya yang lepas pon tak tertunai lagi... so apa cerita ni..? tepuk dada tanya selera...



1 comment:

dhiya said...

manifesto 2 untuk mengait undi jer...
ape la syah nie..paham2 niri la...