Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Wednesday, January 20, 2010

PTPTN dah masuk..!!

hahaha... kalo tgk tajuk posting ni mesti ada yg suka dan ada yg duka...



suka? kerana diorg dah dapat duit PTPTN dah rini...

duka? sebab budak2 junior tak dapat lagi rini... maybe esok lusa atau next week kot.. kepada junior2 tu... ala apa salahnya berkorban skit utk senior2 nih.. hahaha

sebut jer duit dah masuk.. semua pakat dok plan nk beli itu nk beli ini... wahhhh.. sakan tol.. aku pon terpaksa menunggu duit diorg masuk dulu baru bleh shoping sama2... kalo aku sorg2 jer.. mcm tk best la plak kan... hari ni ja mcm2 plan dah aku dgr... ada yg nk pi bercuti, beli kasut la.. kuar dgn awek la.. bikin kereta... modifite motor.. open table? tu aku tk dgr lagi... hahaha... malam ni ada liga futsal bdk2 klas aku ajak... men 2 jam.. aku harap ramai la yg join... jgn risau... ttg futsal tu akan aku update dari semasa ke semasa... yang penting.. duit dah masuk kan.. kena la berjimat cermat... rancang pengeluaran duit tu.. takut bulan belum abis tapi duit sudah abis...

8 comments:

NOR AIN said...

wahh. cumil crocs dia ni. jelesh. huhu

BezBuddy said...

blaja ktne eg? =D

dhiya said...

belikan saya hamster satu..huhuh

nak2...
duet ptptn nak guna beli hamster je...
n sehelai baju...

hehehe...
jonker walk minggu depan yer...
tunggu...

nHzWaNiE said...

ouh... ptot r nk blanje i eh td?? hehehe.. jom2!!! =P

Syah said...

nor ain: croc biasa2 jer..

bezbuddy: blajar kt utem jer

dhiya: waahhh sakan shoping

nhzwanie: hahaha... mkn cafe jer?

♥cutebabygirl♥ said...

ptptn msuk beli crocs jer..?
pe brg ar...
shoping la byk2 sket..
hahahahah~~ (^^,)

adza said...

erkk~ crocs kita sama.
adehh~

camna bule tersama nih. iskk~

Syah said...

yeke sama adza... hahaha