Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Thursday, January 28, 2010

Sesi fotoshot di Pulau Melaka

hooollllaaaaaaa.... kelmarin petang, kami 'model-model' TU19 bersama dengan J Koncept agensi telah mengadakan sesi fotoshot kat pulau besar Melaka.. tujuannya untuk menambah fotfolio jurugambar kita, encik jamie.. nak membaiki skill-skill menangkap gambarnya serta lighting yang betul. Sekali tengok dah macam budak-budak Mass Com plak... dok shooting sana shooting sini.. tapi dah minat nak buat macam mana... bak kata budak-budak ni semua.. payment dah dapat kena ar buat kerja... hahahaha... ponnn ponnn ponnnn.....



BEHIND THE SCENE











THE RESULT








3 comments:

Eima Jer said...

superb edit!!
jenjalan kat cni..
www.bakrihafizhisham.com..

ni photographer super duper superb in shot n edit version utm.. =p

p/s: terjumape di blog plak..hahaa

Bo the Nerd said...

perggh...nice shots!

farah said...

walla.. smart lah pic.. suke nengok pic ala=ala action gitu!