Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Wednesday, February 10, 2010

Laptop aku makin ok ker teruk nih?



adehhhhh.... lama tol aku tak update blog nih... ahakz.. padal baru beberapa hari jer nih.. esok aku akan pulang ke kampung halaman ku kat penang. Yela dok melaka cuti-cuti ni pon bukan buat apa pon, baik balik tengok mak ayah aku kat kampung... ahakz... Cuti seminggu ni semuanya bersemangat nk balik buat PSM yang telah bertangguh sejak sekian lama tapi persoalannya adakah kami akan buat ketika berada di rumah nanti??? haaaaaa itu kita tak tahu...



berbalik pada isu laptop aku nih... aduhhh.. aku telah bertukar dari window XP ker window seven tapi ada sesetengah application tak bleh guna plak.. aduh... aduh... kecewa jgk tapi window seven mmg tip top ar jgk.. senang nk guna.. ala2 vista tapi tk berat... loading pon cepat... laptop aku pon lambat panas.. tapi persoalannya ada application yg tak bleh guna... kecewa nyaaa... (brapa byk tapi darrr..)

5 comments:

LyAbUbLeX said...

sgt cantek windows 7 awk!!! menarik!

anizsDANbintang... said...

window 7 mmg bikin kepala kusut..baik pakai vista je..

Ery Farieha said...

contoh application yg xleh?
br nak tuka win7. da berkurun gune xp. hahaha

Syah said...

lya: thanks ek

aniz: vista berat la

ery: byk software design aku problem la.. solidwork, catia, game pon setgh tk support..

Nurrain Elfrisha said...

oke je win 7.
i xde prob dgn ye.
=)