Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Sunday, February 28, 2010

Minggu Pertama Liga - Menang



Alhamdulillah... itu lah kata-kata yang keluar dari mulut aku selepas wisel ditiupkan tanda tamat nya perlawanan pada harini. Team aku Sunthai (disebut santai) Fc telah memenangi perlawanan pertama Liga UTeM Varsiti pada pagi ni dengan markah 3-2. Kami yang membuka tirai perlawanan pada pagi mula-mula ingat dah seri dah... nasib kawan aku score dari jarak jauh untuk menjanjikan kemenangan pada team aku. Tapi disebabkan kebanyakkan team yang join semuanya 'junior' jer... maka kami cuba la bersikap matang bila kadang-kadang bersilihan paham dengan pihak lawan dan juga pengadil... ewaaaahhhh...




Keputusan markah perlawanan harini - Team aku pembuka perlawanan



ni la dua orang penyokong team aku yang terdiri dari budak rumah aku jugak... hahaha.. seorang tu memang player team aku pon tapi injure.. sorang lagi penyokong dari rumah sewa... hahaha



5 comments:

Cik Ecah said...

budak kos ape dan tahun berapakah kamu iniiii

ica said...

Wah selamat atas kemenangan tim nya, Tetap dipertahankan :)

I2 said...

Wah pasti senang banget deh...
Selamat ya

Syah said...

ecah: kos manufacturing design dan tahun 4.. tahu ker???

ica dan I2: thanks for your support... hehehe...

NARDtheNERD said...

tahniah tahniah~..=)