Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Wednesday, March 17, 2010

Lepas Tension Di Kaki Gunung Ledang

aku "Camera man tak bertauliah"

akibat tekanan dari PSM II hampir sampai ke kemuncaknya... maka pada isnin yang lalu, budak-budak rumah aku merangkap ahli-ahli Kelab Tarantula telah mengambil langkah yang drastik iaitu..... pergi mandi dan bbq di Sagil.. yela musim panas nih kalo dapat berendam memang layan ar...


best jugak la mandi kat kaki Gunung Ledang tu... ada satu kawasan tu namanya Kolam Puteri... perhhh.. kat situ ada sejenis ikan-ikan kecil yang akan datang kat kita dan gigit-gigit manja... geli beb... sama jer macam spa ikan yang korang dok tengok tu... ikan-ikan tu akan makan kotoran kat kaki-kaki kita... layan juga ar... hahaha.. apa lagi... yok la ke sana lagi...!!!















4 comments:

|| NaFiRaa || said...

syoknye mandi air terjun!!!

BezBuddy said...

rindu nk g sagil....huhu

Syah said...

nafira : ajak la suami gi...

bezbuddy : jom la.. best berendam2 nih.. hahaha

syafawani said...

lawanya ayaq terjun..