Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Thursday, March 4, 2010

Staff BPA buat aku penat

huhuhuhhu... sambil mengelap peluh di dahi... tangan laju menaip di blog... peluh masih mencurah-curah.. mungkin ini angkara kepenatan tadi yang masih belum tamat atau bahang kepanasan bumi yang melanda negara kita kini...


cerita bermula pada malam tadi apabila kawan aku memeberitahu yang aku masih belum cukup jam kredit lagi untuk grad sem ni... lalu bila aku periksa rupanya aku masih kekurangan 2 jam kredit lagi dan itu bukan kesalahan aku kerana aku dah pindah semua jam kredit aku masa tahun 2 dulu... 2 tahun yg lalu punya cerita tapi sampai sekarang 'transfer kredit' aku tak setel-setel lagi... bukan aku jer.. tapi budak-budak lain yang sama-sama pindah jam kredit pon kena juga. Persoalannya staf-staf kat Bahagian Pendaftaran Akademik (BPA) tak buat kerja ker... masa tahun 2 dulu sibuk suruh hantar itu la ini la sebab nak setelkan cepat-cepat.... ni sampai sekarang kerja tak siap-siap lagi... so harini aku cuba bagi setelkan hal-hal berkaitan transter kredit nih..

Diorang lak boleh duduk senyap jer... student lak yang kalut kena check la, gi BPA la nak setelkan padahal bukan salah student... kalau takde la kawan-kawan aku yang prihatin yang nak check perpindahan jam kredit dia haritu.... sampai sekarang aku tak tau yang kredit aku belum transfer lagi... tak cukup kredit macam mana nak grad??? nak konvo?? nak baling-baling topi 4 segi tu...?? rasa macam nak saman jer la staf BPA? dapat juga aku duit dari kuar kan duit...

3 comments:

Muhammad Safie said...

camnen nak check transfer credit bro?

http://neomatrixzz.blogspot.com/

Syah said...

ko blajar UTeM jgk ker??

LuFFy said...

org pejabat mmg noob..malas gler nk mapos..nyusahkn student..org tknikal gak rjin