Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Thursday, April 8, 2010

BBQ dalam Taman


akibat tekanan yang banyak dari belajar dan kehidupan yang makin rumit... maka... budak-budak kelas aku telah buat open bbq kat taman perumahan aku menyewa.. kitorg buat kecil-kecilan jer... saja buat tempat geng-geng nk lepak dan santai di malam hari... at least tak la terperap dalam rumah jer buat kerja... isk2.. stress wooo ngadap laptop buat kerja ja... hahahaha











7 comments:

SYAHIRAH said...

best nye bbq :P

asmanu said...

wow garden party nice...jadi ikutan lapar nih...hahaha

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

wah...Bbq bestnya!! :]

MiesSha said...

bbq...best nye...
da lma x buat..(^-^)

Syah said...

syahirah: best la jgk kot

Asmamu: lapar jom la join

azreena: bila nk buat bbq lak kamu?

miessha: rajin2 la buat bbq... cepat demok nanti

Nurul Harun said...

ala sedapnyaaaaaaaaa

areev19 said...

aku mcm kenal je mamat dlm gambar tu..fitri kan? :)