Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Thursday, April 1, 2010

Photoview 360 - Solidwork 2010


sejak dua menjak ni... boleh kata tiap2 hari aku akan buat drawing dan rendering model tu bagi nampak real, semuannya gara-gara nak ambik mood buat PSM aku... huhuhuh... sampai macam tu sekali la punya stress dengan PSM nih... tapi aku lukis semua yang simple-simple jer la.. lagi satu... benda-benda yang aku lukis ni semua benda yang ada kat depan mata aku masa tengah stress nih... hahahahaha... then di sebabkan genap seminggu dah aku dok melukis nih... tertiba jadi portfolio lak drawing aku... hahaha.. so ni aku nk share la hasilnya...

seriusly, antara banyak2 software 3D solid modeling yang aku penah guna... Solidworks lah yang aku paling suka... sebab ia user friendly... compare dengan software lain... hahaha... many more products coming soon from me.... tunggggggguuuuuu....










2 comments:

Afzainizam said...

Salam dari kami sebuah ikatan persahabatan
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu… Wow entry yang menarik

Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

Syah said...

wslm..
thanks.. salam perkenalan jgk.. biar tambah kenalan.. jgn ditambah musuh...