Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Saturday, May 22, 2010

Coconut Shake Syah - CSS Sdn Bhd

hahaha... ntah la.. tertiba semalam balik jer kerja, aku terasa macam nak buat coconut shake sendiri plak.. selalu dok makan kat kedai jer.. lagipon aku tgk kat penang ni tak banyak org buka gerai jual benda nih.. tu yg aku try nak buat... kalo sedap ker... bleh buat bisnes nih.. hahaha


blender ni bkn mak aku punya tau... tapi adik bongsu aku punya.. dia guna blender ni utk buat jus buah buahan.. "hamboi".. aku kata kat dia... hahaha...


aku tgh cuba utk mengkaji sukatan air gula dan air kelapa yg sesuai supaya bila minum terasa air kelapa dan ais krim pada masa yg sama... tk terlalu manis dan sedap.. ewaahhh...


biasa la bila budak lelaki buat kerja dapur... harap paham-paham la... hahaha.. tambah2 yg tak penah ke dapur plak kan... tapi bukan aku la... hahaha

ni biasa punya.. RM2.00 ek

yang ni special punya.. RM2.50

6 comments:

CasaBlander said...

macam mana hasil buatan sendiri? sedap tak? hehee~~

Boy said...

mcm sedap jek..
kne masuk air gula skali ke?

zuana said...

aha bley wat calon menantu laaa macam nie kan =p rajinnyer

Syah said...

boy: mesti la kena masuk kan.. kan tk manis la.. tp ikut sukatan la

casa: sedap tu semestinya la.. hahaha

zuana: ada anak pompuan ek.. hamboi..

adza said...

wahh!!~ nnt nk try laa juga.. asek duk bratur ppanjang kt melaka nih.. hehhe~ ;))

Saadon Zubir said...

apa resepinya??