Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Sunday, July 18, 2010

Audition Pilih Kasih

haaaaaaaa..... kelmarin aku keluar tengok wayang kat Sunway Carnival... pastu tengok orang ramai dok kumpul kat tengah-tengah mall tu... pastu ada orang bagi ucapan, ada sesi dialog la... so aku pon pi la usha tengok... rupa-rupanya ada audition rancangan Pilih Kasih yang main kat TV2 tu...

So aku pon tengok la bakal-bakal bakat baru tu.. hahaha.. lawak pon ada juga... tapi kalo pikir balik, bayangkan la kalo kita di atas stage tu... macam mana la ek...


pastu juri pada haritu adalah En Aziz M Osman.. haaaa mesti semua orang kenal kan... dan pengarah drama En Along Kamarudin... sorang ujibakat pon nak dekat 15 minit.. macam-macam kena buat... isk-isk... tol-tol mencari pelapis baru nih... hahahaha...

aku tak try pon... tak cukup tinggi kata cik Cimot aku tu... ceh...







No comments: