Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Sunday, July 11, 2010

Rehat Seketika...

Akhirnya... setelah 2 bulan aku bekerja... langsung tiada masa yang secukupnya untuk aku betul-betul boleh rehatkan badan... jadi sabtu dan ahad ni.. aku mengambil peluang untuk pergi bercuti seketika untuk merehatkan diri aku dari segala hal samada berkaitan kerja, rumah, hidup, kewangan, kawan-kawan dan masa depan...

so tempat yang aku pilih untuk menghirup udara yang nyaman dan jauh dari kesibukan kota adalah.... jeng jeng jeng.. Cameron Highlands...


tak kisah la orang kata tu tempat untuk orang tua-tua ker... tempat tak best ker.. dah tak sejuk ker.. janji bagi aku.. tempat tu la yang terbaik untuk aku hilang sekejap dari dunia aku yang aku lalui ketika ini... ewahhhhh...

No comments: