Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Saturday, August 28, 2010

Acara Marathon Buat Biskut Raya


Harini aku bangun awal... biasa la sabtu... tak kerja... standard paling awal pon dalam pukul 11 pagi macam tu la... pas tu aku bangun jer terus ke dapur.... Haaaaa... bukan nak pi makan.. cuma dahaga jer.. dapat minum segelas dua kira jadi lah... hahahaha... gurau jer..

Aku gi dapur sebab aku dengar bunyi bising kat situ... Kling..!! Klang..!! Kling..!!.. Klang..!! Alexander..!! haaaa... Rupanya mak aku busy dok buat biskut raya.. ntah mana dia sebat buku resipi tu aku taktau la.. so dia try la buat... tapi buat untuk makan seisi keluarga jer la.. tak jual pon... apa-apa pon tadi aku dah rasa masa pas berbuka tadi... memang SEDAP arrrrr...!!! hehehe... puji la.. mak aku buat.. ambik berkat sikit.. hehehe




3 comments:

zulkbo said...

Salam bertandang lagi..
moga sihat selalu orang
di sini..jangan lupa
zakat fitrah tahun ini?

syafawani said...

syoknya...dah buat kuih raya..:)

Syah said...

hehehehe....