Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Monday, February 22, 2010

Dah Sampai...

Alhamdulilah... akhirnya smp jgk aku kt Melaka nih... yela seminggu cuti kt Penang... best jugak la dapat balik kampung seminggu dan luang masa bersama keluarga dan kawan-kawan. Bawa balik laptop konon nak buat PSM la... hampeh... dan taip semuka dua page pastu terus tutup buat benda lain... hahaha... petang tadi aku bertolak dengan kawan-kawan aku ke Melaka ni. Sepanjang jalan asyik hujan jer, kat Penang tak nak hujan plak... asyik panas jer... isk-isk... tapi takper, anugerah tuhan... kita kena terima.. so esok bermakna bermulalah kerjaya aku sebagai pelajar semula... aiyooo banyak kerja tertangguh tak siap lagi nih... isk-isk...