Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Saturday, March 27, 2010

Makan Malam JKML


kalau tengok pada title entry kali ni ialah tentang Makan Malam Jawatankuasa Mahasiswa Luar kan... tapi sebenarnya tu adalah venue untuk gambar-gambar kali ni... entry kali ni lebih fokus kepada wajah keriangan kawan-kawan aku nih yang telah menunggu selama beberapa jam di dalam dewan UTeM semata-mata untuk dapat makan malam percuma jer... isk-isk... sian tol.. termasuk lah aku...

datang nak makan... tapi kena dengar taklimat berjam-jam plak...