Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Tuesday, July 27, 2010

Fotogedik

ntah la... nak kata minat pon mungkin juga... nak kata hobi... ni kos punya hobi nih... sejak dua menjak nih... aku tertiba jadi minat bab fotografik nih pulak... ntah la samada trend zaman sekarang nih semua pakat dok guna kamera DSLR atau aku suka edit-edit gambar nih..

tapi tu la... benda ni kos sikit la... kamera jer dah ribu-ribu beb... nak tangkap yang murah pon, takut nyesal pulak... alang-alang jer kan... tapi ntah la.. kalo aku nak beli pon... bukan dalam masa terdekat nih la... tapi aku minat... tambah-tambah tengok portfolio kawan-kawan yang dok guna kamera nih.. minat beb... tapi tang duit yang tak minat tu... hahahaha... sekarang ni kat mana aku pi.. shoping complex ke..kedai makan ker... aku mesti tengok gambar-gambar kat frame... pastu try cari angle yang sesuai... konon-kononnyer la... isk-isk...