Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Monday, August 29, 2011

Aku sensitif ker...??

Korang klik gambar tu.. pastu cuba korang tentukan tengok... samada aku ni sensitif ker.. atau mamat fanatik Manchester United tu yang berperangai macam budak-budak...


Sian kan... aku post kat wall Facebook aku tentang provokasi untuk orang yang sokong Arsenal.. tertiba ada sorang peminat fanatik Man U plak yang tersinggung... sian kan... sokong bagai nak rak bukan dapat apa pon... pastu provok sana sini.. lawak tol...

Komen-komen dia pon macam budak-budak padahal dah besar panjang dah tu... aku plak jenis malas nak gaduh-gaduh nih... layan kan jer la.. aku ni kalo aku salah ke aku tak salah ker... aku jenis senang nak minta maaf atau 'say sorry'... sebab bagi aku, biar kita mengalah dan rendah diri sikit takper, jangan sampai putus kawan-kawan.... profesional tak aku?? harus la profesional... hahahaha...

No comments: