Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Monday, August 29, 2011

Buat Kek..


Hahaha.. tergelak aku sendirian bila memikirkan tentang hal nih.. reti ke aku buat kek? heellllooooo... tengok tangan la ek... sebenarnya bukan aku reti pon... tapi dah tak tau nak buat apa kat rumah... aku tolong-tolong la mak aku kat dapur...


Selalunya tiap-tiap tahun pon mak aku akan buat kek punya bila hari raya.. sedangkan biskut raya pon dia buat sendiri... ini kan plak kek... so aku dalam dok tolong kaco telur tadi... dapat la belajar sikit.. tapi esok lusa lupa ar tu... hahahaha


tengok topping coklat yang berterabur tu pon dah tau keja sapa... hahaha.. konfom orang laki yang buat... berlemuaih... ahakz.. mak aku buat 2 jenis kek petang tadi... kek badam dan moise cake... malam ni dia buat lagi 2 kot.. butter kek dengan apa ntah... huhuhuhu.. rajin tol mak aku... macam aku... arrkkkkk...!




No comments: