Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Tuesday, August 2, 2011

Hari pertama puasa dah bagi duit raya...

Bulan puasa memang banyak dugaan... buktinya? hari pertama kita berpuasa, aku dah dapat surat cinta dari En. Polis Trafik kat Changlun... semuanya gara-gara aku buat U-turn di kawasan yang tidak sepatutnya... padahal aku nak cepat tu sebab baru lepas fotostat nota untuk pelajar-pelajar aku petang itu...


Bila balik jer office, semua pakat dok kata aku kena bayar sampai RM300 la sebab buat U-turn tu... sebab kat saman tu tak tulis berapa kena bayar... just suruh pi setel kat balai jer... so pagi tadi aku pi la setel awal-awal kan balai polis trafik Kangar... malas nak tunggu-tunggu takut terlupa nanti... legaaaaaa... kena bayaq cuma RM150 jer... huhuhuhuhu... hari kedua puasa dah kena bagi duit raya kat PDRM... makan sebulan tu...

No comments: