Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Friday, August 19, 2011

Peneman di kala sunyi....

Sepanjang hidup aku tak pernah pon bela kucing... tapi bila dok kat perlis nih tertiba boleh bela plak... kucing ni aku dengan Zul (housemate aku) letak nama "Cipun" sebab dalam banyak-banyak nama, nama tu jer bila kami panggil dia datang... hahahahaha...


Kucing ni kucing betina... dulu kami dok bagi makan kat mak dia masa mak dia mengandung kan dia... bila dah beranak... kami tolong la jaga jap anak kucing nih... manja la juga... kalo nak tido mesti kena tido tepi kami juga... baru lena... isk2... memang kucing betina tol la...


tengah dia dok tengok tv best-best boleh plak pi tido... memang tido dalam posisi macam ni la gayanya... dah la suka tengok tv up side down... pelik-pelik...




No comments: