Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Sunday, September 4, 2011

Raya sebagai bujang...

Salam... lama tak update blog... sibuk dengan rumah terbuka la katakan... ahakz...

Fuuhhhh.. diam tak diam dah seminggu dah cuti... hari ni dah masuk raya ke 5 dah... puasa sebulan so raya pon harus la sebulan juga kan... tapi untuk aku maybe sampai harini saja kot mood raya tu.. sebab esok aku dah kembali bertugas untuk mendidik anak bangsaku dan menjalan rutin harian seperti biasa... yang penting... tarikh keramat 11/12/11 semakin hampir...



Sebut tentang raya nih.. aku tak lupa untuk beraya dengan semua kawan-kawan aku... baik dari kawan-kawan masa aku kecik-kecik dulu di kampung, sampai la kawan-kawan sekerja aku sekarang nih... ada jer jemputan rumah terbuka... insyaallah aku sampai.. dalam hadis pon ada menyebut.. waktu sambutan raya ni kita digalakkan untuk kunjung-mengunjungi sesama kaum...




Cuma kadang-kadang ada kekangan masa yang menyebabkan beberapa jemputan aku terpaksa tolak.. maaf yer kawan-kawan.. bukan taknak pi.. tapi ada hal... tapi aku tak pi, aku akan sampaikan salam juga pada orang yang jemput tu.. baru la orang yang jemput tu tak rasa sia-sia jemput kita walaupon kita tak dapat hadir... wahhhhh sejak dua menjak nih... aku selalu jaga hati orang nih... kelas ko jah!!..

No comments: