Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Friday, December 2, 2011

Nikah... Kahwin... dan Tanggungjawab


Alhamdulillah... dengan sekali lafaz, aku dah bergelar suami pada isteri aku.. syukur ke hadrat illahi... moga dengan ibadah baru ni akan dilimpahi dengan rahmat dan rezeki yang tak jemu-jemu datang...

Syukur segalanya telah selesai, cuma kenduri di bahagian aku jer belum berlangsung... dan akan berlangsung pada 11.12.11 nih... maka sekarang aku dah mempunyai tanggungjawab yang baru... iaitu menjaga rumah tangga aku dan selaku ketua keluarga aku... dan yang paling penting ialah membimbing isteri aku ke jalan yang redai tuhan.... insyaallah....


3 comments:

dhiya said...

tahniah syah dan ima...

cik ira said...

tahniah la en.shah...selamat pengantin baru...

::Wardatul Shauqah:: said...

Barakallah...smoge berbahagia selamanya..inshaAllah... ^^