Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Wednesday, February 9, 2011

TV2

Dah nama pon Ulu Pauh... so kita boleah agak la kan sejauh mananyer ulu tu... hahaha... kat tempat aku atau pon kuartes tempat tinggal aku ni, siaran tv memang tak dapat... kalau dapat pon sipi-sipi jer... jadi nak di jadikan cerita, aku pon bawa la tv ke kuartes aku tu dengan harapan dapat la menghilangkan ke'boring'an aku kat rumah tu... haaaaa... lupa nak bagi tau.. kat kuartes ni, majoriti 99% penghuninya semua pakai Astro... Astro Beyond pon ada.. sebab? sebab nak tengok tv tak dapat siaran la... bajet nak pasang juga.. tapi bila dengar 'installation' pon sampai RM199... fuhhhh... giler ar.. gaji bulan depan baru dapat kot... jadi aku dengan zul pon redha... kami beli booster jer..


Booster baru RM3.90 jer... hahaha... dengan semangat yang tinggi.. kami pon pasang la pada tv semalam... keputusannya?? jengggggg... hanya TV2 jer yang dapat clear... yang lain? haraammmmm... suara pon takdak... so kira ok la... RM3.90 untuk satu channel... hahaha... sekurangnya ada juga benda boleh tengok... pasni favorite show semua dari TV2 la... tapi takpa... jeng jeng jeng... aku bawa PS2 mai sini juga... boleh layan game hujung minggu...