Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Friday, January 6, 2012

Tahun 2012

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Lama aku menyepi... macam-macam masalah yang aku hadapi di penghujung tahun 2011... semuanya kerana kealpaan diri aku yang jauh tersesat dalam fana dunia ini tanpa memikirkan akhirat yang setiap saat menanti... kini aku sedang meningkatkan keimanan dalam diri ini untuk sentiasa bersedia menghadapi segala kemungkinan... dan juga mendekatkan lagi diri dengan Allah S.W.T....

Tahun 2012 ni mungkin menjadi tahun pengujian bagi aku... ujian aku sebagai seorang khalifah di muka bumi ini... ujian aku sebagai suami untuk membimbing isteri aku... ujian aku sebagai seorang manusia supaya tidak terus hanyut dalam dunia yang nyata ini...

Ya Rahman... Ya Rahimm... bimbing la hambamu ini... berkatilah segala ibadah ku padaMu... semoga segala urusanku dipermudahkan olehMu Ya Tuhan ku... aminnnnnn.....

1 comment: