Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Tuesday, September 11, 2012

Misteri Taman Meru...

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Haaaaa.. harini aku nak kongsi sedikit kisah misteri nih... kisah nih berlaku di waktu senja ketika isteri aku sedang berhenti di lampu isyarat di selekoh nak masuk ke Taman Meru... Ketika berhenti menunggu lampu hijau, tertiba isteri aku tengok ada seorang nyonya ni dah agak 'comel' sedang duduk di sebuah tembok di simpang jalan sebelah banner Salam Aidilfitri... maka isteri aku pon tangkap la gambar sebab agak lawak gelagat nyonya seorang ni bagi nya... tetapi...... haaaa selepas sampai jer dia rumah, ketika isteri aku nak tunjuk gambar tu pada aku... tertiba ada kelibat misteri di dalam gambar tersebut... anda saksikan lah sendiri... dan buat lah andaian anda sendiri apanya 'itu'...



Gambar ini bukannya di edit sebab ianya ditangkap dari telefon bimbit isteri aku... persoalan yang ditanya oleh rakan-rakan aku selepas aku tunjuk gambar ini dari telefon bimbit aku, adakah 'nyonya' tersebut betul-betul ada disitu?? ntah-ntah nyonya tu pon...... sebab situ bukan tempat tunggu bas.... dan isteri aku betul-betul pasti bahawa tiada siapa-siapa di belakang lampu isyarat tersebut... banner atau kain putih pon tiada sebab tu laluan isteri aku ke tempat kerjanya...


Misteri Jalan Lamanyaaaaa......





6 comments:

Arham Md Ali said...

Haha, kain je kot tu. Tapi nampak macam orang. Elok fikir positif dari buat spekulasi yang tu makhluk ghaib.

Ain Najwa said...

huhuhu..menyeramkan..erm, kelibat tu ade 2 ker 1 jer..??..tp kelibat yg warna hitam tu mcm xcecah tanah jer..kalau mlm thn jugak..niy siang erk, ade jgk hantu..hermmm..

Zierwa Zainal said...

uish.. seram je.. hehe

Neo_matrixzz said...

pelik ni

Syah said...

mula2 ingat kain rentang, tapi bila pi check blk pas magrib.. takda pon... waktu ni siang tapi dah senja... dlm pkul 7.10 p.m macam tu la... nak dekat magrib..

yana halim said...

apa pulak tu ye? misteri nih...