Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Sunday, February 24, 2013

Trend - Burger Bakar

Assalammualaikum dan salam sejahtera,


Ehhhmmmm... bila sebut jer burger bakar, mesti semua dah tau kan apa benda tu... cuba try sebut burger bakar 2 tahun yang lalu... sapa pon tak tahu... sekarang ni dah jadi trend ramai yang buka stall burger bakar, tambah-tambah di Penang nih... dulu tak salah aku cuma ada satu stall jer.. sekarang ni boleh di katakan setiap daerah ada stall burger bakar... cuma membezakan hanya lah harga dan sedap atau tak jer...




Maka aku pon sama juga... terpaksa la ikut trend burger nih.. kalo keluar nak makan burger jer, mesti nak cari burger bakar.... hahaha... ahhhhh semua ini POYOOO..!!





No comments: