Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Thursday, May 23, 2013

Majlis Aqiqah Nursyasya Adriana Bt Syafirul Ikmar

 

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Pada  11 Mei 2013 atau bersamaan 11/05/2013 yang lalu, aku dan isteri aku telah mengadakan majlis aqiqah anak perempuan aku di rumah mertua aku di Slim River. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar pada haritu.

Kat atas tu la gambar kambing yang aku beli untuk majlis aqiqah nih... yg tukang pegang kambing tu la pak mertua aku... untuk anak perempuan sekor kambing jer.. untuk anak lelaki 2 ekor kambing... 

Si comel papa ni bersemangat tol pada haritu..

 
Selesai jer sembelih kambing, maka bermula la sesi memasak...

 
 Masakan semuanya buat gotong-royong jer..



 Alang-alang buat aqiqah, pak mertua aku suruh buat marhaban dan cukur rambut sekali..


 Possing sikit dengan si comel papa nih...


 Mama dia pon nak berpossing juga dengan si comel...


 "saya dah siap dah... comel tak saya?? hehehe"


 Adriana yang dah siap pakai baju diletak dalam katil dia sebab ada buaian..


 
 Pak imam baca doa sikit kat baby aku...


 Peralatan nak cukur rambut.. potong sikit jer ambil syarat...


 Anak aku senyap jer... alhamdulillah... tak nangis pon


 Semua dah selesai... makan time..!! hehehe




 We are family..!! hehehe





 


 "saya letih la..papa... nak tido jap la..."








No comments: