Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Tuesday, April 2, 2013

Kacang Pool Homemade...

Assalammualaikum dan salam sejahtera...


Ehhhmmmm haritu aku ada buat entry pasal kacang pool haji di Larkin kan... haaaa disebabkan teringin nak makan lagi maka aku pon try la buat juga di rumah... jeng jeng jeng... ni la hasilnya... hehehe...



Resipi aku ambil dari internet jer... Alhamdulillah rasa tu hampir sama la.. yang bezanya aku tak masukkan jintan putih dan jintan manis jer... alaaaa dalam internet berlambak resipi nyer.. antara jadi dengan tak jer... 


So... takkan tengok jer... try la buat... bila lagi nak try rasa kacang pool haji ni... hehehe