Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Saturday, August 3, 2013

Kuih Raya Home Made 2013

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Harini dah hari ke berapa dah kita berpuasa ek? haaaa... soalan tu.. jawab dalam hati yer... ok, harini aku nak kongsi sedikit gambar kuih raya yang bini aku buat untuk Aidilfitri 2013 ni... Tahun ni tak sebanyak tahun lepas sebab tak menang tangan dengan nak jaga si kecil tu lagi.. hehehe... aku pon jadi tukang uli tepung jer..



 

Ehhhmmmm... save sikit buget tahun ni.. beli shortbread dengan kek jer.. hehehe... ala kuih raya ni waktu raya bukan nak makan sangat pon... benda ni sedap masa lepas raya tu... baru tercari-cari kuih-kuih ni semua... ahakz...




 

Syasya dah 3 bulan lebih...

Assalammualaikum dan salam sejahtera,


Di saat aku menulis blog ni, rupanya anak aku sorang ni dah 3 bulan 14 hari usianya... hehehe... kejap jer rasanya... bila balik kampung jer, tok mama, tok abah, opah dengan wan dia kata dia dah besar... kami yang dok tengok hari-hari ni nampak macam tu jer.. kih kih kih...

 
Menjeling yer cik syasya nih... 

 
haaaa... saya nak keluar jejalan la papa... ahakz