Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Saturday, August 17, 2013

Syasya Pakai Tudung..

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Haaaa.. masa hari ke empat Syawal saja dok main-main dengan anak dara aku sorang nih.. tertiba mama dia suruh tukar pampers plak... masa lepas tukar jer tertiba saja aku teringin nak tengok anak aku ni pakai tudung macam mana.. lalu aku pon ambil la lampin baru di dalam beg pakaian anak aku ni pastu aku pon try la pakai kan... jeng jeng jeng.... comel tak Syasya papa nih... hehehehe...

 

Insyaallah sebagai seorang ayah dan dah menjadi kewajipan aku untuk memastikan anak dara aku ni menutup aurat dan menjaga auratnya bila dah sampai masanya... cuma didikan perlu diberikan sejak dari kecil lagi... masih mencari tudung kecil lagi... tak jumpa-jumpa pon...  huhuhuhu